Gdziekolwiek byś nie pracował wszędzie będziesz mieć kontakt z ludźmi, dlatego tak ważna jest komunikacja interpersonalna. Prawidłowe kontakty są gwarancją dobrej współpracy i większej efektywności. Aby komunikacja była na prawidłowym poziomie musimy wysyłać odpowiednie komunikaty, ale i również odbierać je właściwie. Nieprawidłowa komunikacja może prowadzić do spadku wyników, wzrostu odejść pracowników, zakłóconego transferu wiedzy między pracownikami.
Szkolenia z komunikacji interpersonalnej uczą jak rozpoznawać typy osobowości, jak dostosowywać rozmowę do odbiorcy, jak wyszukiwać błędy w swoich komunikatach, aby kierować je prawidłowo. Szkolenie oparte jest bardzo mocno na wiedzy psychologicznej, oraz umiejętnie przekłada teorię na praktyczne wykorzystanie wiedzy w codziennym życiu. Na warsztatach nauczysz się jak wprowadzać różnorodność w komunikacji, ćwiczyć umiejętność dopasowywania się do odbiorcy, oraz stopniowo zwiększać poczucie własnej wartości.
Sprawdź jakie szkolenia i integracje oferuje Konsorcjum szkoleniowe Gamma. Nowoczesny team building, szkolenie kreatywność
Szkolenia z komunikacji interpersonalnej są bardzo aktywnymi warsztatami, angażującymi uczestników. Przede wszystkim skupiają się na poznaniu swojego indywidualnego sposobu komunikowania się i odczuwania, a także wykorzystania i przełożenia wiedzy na rzeczywistość.
Dla kogo jest to szkolenie ? Na pewno dla osób, które mają problem z pewnością siebie, boją się wystąpień publicznych, nieprawidłowo konstruują zdania na podstawie myśli, a także nie potrafią „dogadać się” z innymi osobami. Bardzo często nie zdajemy sobie sprawy jak nasze słowa mogą zostać odebrane przez innych i jaki mają wpływ na nasze relacje z innymi osobami. Dobra komunikacja to podstawa nie tylko w przypadku pracy, ale również relacji partnerskich czy koleżeńskich.
Komunikacja interpersonalna jest istotna nie tylko w przypadku handlu na przykład na drodze sprzedawca-klient, ale również w przypadku gdy mamy bardzo częsty kontakt z klientem jak na przykład w biurze obsługi.